U nastavku 35 sjednice, Gradsko vijeće Mostara je usvojilo "Izvještaj o izvršenju Budžeta Grada Mostar za razdoblje od 01.01. - 30.09.2011.godine i izmjene i dopune Budžeta Grada Mostara za 2011."; i time rebalansiralo Budžet za 2011.
Ukupni prihodi tekućeg perioda u iznosu od 62.127.632,00 KM i višak rashoda nad prihodima iz proteklih godina (deficit) u iznosu od 4.128.931,00 KM, Budžetom Grada Mostara usvojeni su u iznosu od 66.256.563,00KM. Izmjenom i dopunom Budžetom Grada Mostara ukupni prihodi tekućeg perioda predviđeni su u iznosu od 52.607.968,00 KM, višak rashoda nad prihodima (deficit) za 2011. godinu u iznosu od 3.791.086,00 KM i višak rashoda nad prihodima iz proteklih godina (deficit) u iznosu od 6.628.931,00 KM, tako da su ukupna potrebna sredstva planirana u iznosu od 63.027.984,00 KM.
Na sjednici je:
Usvojen VERIFIKACIJA MJERA ZA PREVAZILAŽENJE STANJA U JAVNIM PREDUZEĆIMA I DRUŠTVIMA U (SU)VLASNIŠTVU GRADA MOSTARA
Neke od mjera: Ostvariti veći nivo saradnje sa resornim Odjelom na način da postoji dovoljno vremena za sagledavanje problema i iznalaženje riješenja; Odlučivanje i donošenje pratećih Odluka i akata od strane Gradonačelnika i Gradskog vijeća; Podignuti transparentnost u radu na veći nivo; Kontinuirano izvještavati javnost o radu; Racionalizirati troškove; Članovi nadzornih odbora trebaju uspostaviti redovnu koordinaciju sa Gradom te za sve planirane Odluke na vrijeme tražiti odgovarajuća mišljenja i saglasnosti; Održavanje vanrednih Skupština (30 dana); Zatražiti od Uprava Preduzeća Planove poslovanja sa dinamikom prevazilaženja problema; NO-i trebaju sagledati stepen odgovornosti Uprava u slučajevima dugogodišnjih gubitaka; Utvrditi raspone plaća Uprava-menadžmenta preduzeća i uskladiti iste sa uspjehom u poslovanju prema kriterijima....; Usklađivanje naknada članovima NO prema uspjehom u poslovanju prema kriterijima....; Uspostava savjetodavnog tijela za preduzeća i društva uz tromjesečno izvještavanje gradonačelniku i Gradskom vijeću o stanju
Izvršiti i analizirati strukturu uposlenih u gradskim preduzećima sa osvrtom na struku, znanje, sposobnosti i dosadšnje rezultate rada; Izrada sanacionih programa u Preduzećima i Društvima (gdje je potrebno) sa jasno utvrđenom dinamikom; Donijeti čvrst dinamički plan za svako Javno preduzeće koji će menadžment i nadzorni odbor pratiti i sprovoditi; NO-i trebaju utvrditi kriterije odgovornosti Uprava; Sva preduzeća koja posluju sa gubitkom da idu na minimum plaća, NO-i prilikom izbora Uprave trebaju sagledati rezultate dosadašnjeg rada, Prijem radnika u Javna preduzeća treba se vršiti zakonskim putem.(Javni oglasi, konkursi .....); Isvršiti reviziju poslovanja u skladu sa Zakonom; NO mora pratiti da Uprava vodi računa o osposobljenosti, stručnom usavršavanju i educiranju svih zaposlenih, Uspostaviti Politiku kvaliteta u svim Preduzećima i Društvima,
Usvojen PRIJEDLOG MJERA za poboljšanje rada gradske administracije Grada Mostara
Usvojen IZVJEŠTAJ o izvršenju Budžeta Grada Mostar za razdoblje od 01.01. - 30.09.2011.godine i izmjene i dopune Budžeta Grada Mostara za 2011.godinu (REBALANS)
Ukupni prihodi tekućeg perioda u iznosu od 62.127.632,00 KM i višak rashoda nad prihodima iz proteklih godina (deficit) u iznosu od 4.128.931,00 KM, Budžetom Grada Mostara usvojeni su u iznosu od 66.256.563,00KM. Izmjenom i dopunom Budžetom Grada Mostara ukupni prihodi tekućeg perioda predviđeni su u iznosu od 52.607.968,00 KM, višak rashoda nad prihodima (deficit) za 2011. godinu u iznosu od 3.791.086,00 KM i višak rashoda nad prihodima iz proteklih godina (deficit) u iznosu od 6.628.931,00 KM, tako da su ukupna potrebna sredstva planirana u iznosu od 63.027.984,00 KM.
Usvojen DOKUMENT OKVIRNOG BUDŽETA Grada Mostara za razdoblje 2012. - 2014.godina
Dokument okvirnog Budžeta Grada Mostara je baziran na prioritetima raspodjele javnih resursa kojima treba ograničiti veoma visoke nivoe javne potrošnje, te bi moguće uštede bile raspoložive za veće privredne aktivnosti.
Preporuke o budžetskim plafonima su zato većinom zasnovane na ograničenom rastu raspoloživih prihoda (koji odražava povećan udio države u prihodima).
Također je potrebno uzeti u obzir prioritete budžetskih korisnika i opcije ušteda. Zbog nepostojanja trezorskog načina poslovanja, na nivou Grada Mostara ne postoji način prikaza analize po funkcionalnim klasifikacijama.
Sadržajniji i kvalitetniji obim podataka, Grad Mostar će biti u mogućnosti prezentovati
nakon uvođenja trezorskog poslovanja, boljim i kvalitetnijim korištenjem raspoloživog informacijskog sistema, te redovnim praćenjem naplate prihoda i redukcije rashoda.
Početni budžetski plafoni za 2011. godinu su namijenjeni za obezbjeđivanje realnog okvira unutar koga gradski odjeli i budžetski korisnici mogu razviti detaljne zahtjeve. Nadležna Služba je u maju mjesecu dostavila svim nadležnim odjelima i budžetskim korisnicima (preko nadležnih odjela), obrasce u kojima su dane smjernice za pripremu njihovih zahtjeva za Budžet u 2012. godini.
Odloženo izjašnjavanje IZVJEŠTAJ o radu Komisije za procjenu prometne vrijednosti nekretnina u 2010.godini
Primljen na znanje IZVJEŠTAJ o radu Komisije za koncesije Grada Mostara za 2010.godinu
Uz zaključke o poboljšanju koncesionih uslova
Usvojena ODLUKA o davanju saglasnosti na potpisivanje SPORAZUMA o prijateljstvu i saradnji između Grada Mostara u Bosni i Hercegovini i Grada Vukovara u Republici Hrvatskoj
13 - 20 Imovinsko-pravne odluke
Vijećnićka pitanja:
A.Šuta: Šta je sa inicijativom za stvaranje povoljnih uslova za investiranje, Pregled projekata IPA fondova
I.Vrljić: Donijeti kriterije za postavljanje "ležećih policajaca"
N. Derviškadić: Građani Blagaja kroz peticiju traže uklanjanje "ležećih policajaca"
N. Prljeta: Srbima iz Gnojnica oduzeto zemljište rekonstrukcijom puta
F. Ćupina: Uklanjanje neprimjerenih grafita, kada će Gradonačelnik poduzeti mjere odgovornosti protiv gradskih službenika koji ne izvršavaju svoje obaveze, dao sam ostavku na mjesto Predsjednika Komisije Vijeća za gradsko područje "Stari grad" zbog opstrukcija gradske administracije
R. Tiro: Sistemski riješiti problem saobraćaja